woensdag 17 maart 2010

Kill 'm all!



Tsják! Da's voor die eikel van een ex.

Tsják! En die is voor die motherf*cker die in 2001 mijn fiets heeft gejat.

Tsják! Voor dat stomme schaamhaar dat elke keer weer terugkomt! Bah!

Tsják! Alsjeblieft, chagrijnen van deze wereld! Tsják!

Tsják! Voor die kerel die z'n hond hier altijd op de stoep laat schijten. Ook bah!

Tsják! Tsják! Tsják! Tsjááák! Nog een paar voor de ex.

Tsják! Voor mezelf omdat ik het liefst iedere dag patat met een dikke vette frikandel eet.

Tsják! Oprotten, steekmuggen!

Tsják! Voor het feit dat er maar 6 seizoenen Sex and the City zijn gemaakt.

Tsják! Wéér voor de ex. Sukkel!

Tsják! Voor degene die de chocola heeft uitgevonden. Ik word er dik van ja!

Tsják! Inderdaad, onderbroeken die niet lekker zitten zijn stom!

Tsják! Voor het feit dat ik elke ochtend om half acht m'n nest uit moet.

Tsják! Belachelijk dat Karin in Suriname zit en ik niet!

Tsják! Voor mishandelaars, verkrachters, pooiers en moordenaars. Tsják! Tsják! Tsják!

Tsják! Ik wil nú mooi weer! Nú!

Tsják! 30 graden is voldoende. Tsjáááák!


He he... dat lucht op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten