dinsdag 15 juni 2010

Stom!


Kijk, dit vind ik nu een stomme opdracht!
Je ogen dichtdoen en stippies verbinden... tsss. Geen bal aan.

Stom! Stom! Stom!
Mag ik dit stom vinden? Ik besluit van wel.

Ik mag deze opdracht stom vinden.
Ik mag de nieuwe buurvrouw stom vinden. (Want ze is zo knap...)
Ik mag het stom vinden dat mijn voetbaltrainer altijd zo zeikt.
En ik mag het stom vinden dat hij na het lezen van dit stukje begint te zeiken over het feit dat ik niet mag opschrijven dat hij zeikt.

Ook dit mag ik stom vinden:
- Het feit dat je moet stemmen.
- Dat mijn moeder altijd ongevraagd haar advies geeft.
- De kinderen van mijn zwager.
- Dat mijn oude schoolvriendinnetje V. maar blíjft bellen. (Hou daarmee op!)
- Het feit dat ik nog niet gespot ben door een modellenbureau.
- Dat de meneer van de hondenbelasting nog niet heeft ontdekt dat we honden hebben.
- De penetrante lucht van collega C.

Zo, dat mag ik allemaal van mezelf!
Ik mag alles stom vinden.

Het is alleen niet handig om het op te schrijven...

hmmm. Te laat.

Ook stom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten